Blogulblog's Blog

01/09/2010

Ziua 56

Filed under: Limba finalndeză comentată — blogulblog @ 15:22

Ziua 56

.

Adăugat la:

Așa se nasc cuvintele.

Despre firea finlandezului – adunate: Simțul măsurii la finezi.

.

Pagină nouă:

Rădăcinile cazurilor – vartalot.

.

Expresia zilei:

► vastakohdat täydentävät toisiaan ● extremele se ating [ad. litt. se completează reciproc] ■ motsatserna kompletterar varandra

.

Caricatura: Autonhallinta.

–        Opelul tău Ascona e superb.

–        Ca vechi prieten [ce-mi ești] ți-l dau ție. Ca plată, ajunge o bere.

[La beție mi-am pierdut posesia automobilului meu. La beție am pierdut controlul automobilului.]

.

Image published without permission. That’s generally permitted for non-profit and educational purposes.

.

*COMENTARII pe pagina  About – despre BlogulBlog.

Blog la WordPress.com.

