Blogulblog's Blog

26/02/2010

Ziua 15

Filed under: Limba finalndeză comentată — blogulblog @ 01:46

Ziua 15

Ziua a cincisprezecea

Adăugat la: Linkuri utile Dex OnLine pentru cine nu știa de existența lui. http://dexonline.ro/

Actualizat:

Despre expletive – täytesanoista. (eu continuu din DOOM1 înlocuit cu eu continui din DOOM2)

Pagini noi:

Gramatica finlandeză – generalități

Despre formele contrase în finlandeză.

Rezervasem „Formele contrase” pentru mai târziu, după ce HyväYstävä se mai rodează, dar a intervenit problema cu eikä și eiku încât a trebuit să scot asul din mânecă și să-l pun pe masă. Am mai zis că așa-i de rotundă finlandeza că n-are importanță ce vine mai întâi și ce vine mai apoi.

Image published without permission. That’s generally permitted for non-profit and educational purposes.

–        Vreți să mi-l ambalați urât? (Vreți sa faceți o treabă proastă?)

–        De ce?

–        Ca sa creadă nevastă-mea că l-am ambalat eu.

tehdä hyvää jälkeä ● a face treabă bună ■ göra ett gott arbete; göra bra ifrån sig

tehdä huonoa jälkeä ● a face treabă proastă ■ göra ett dåligt arbete

Introdus  / lisätty 26.2.2010

.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

